با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آشفتگی روان شناختی اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روان‏شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

  • آموزش حل مسئله تاثیر آموزش حل مساله بر ابعاد راهبردهای مقابله با استرس و مسئولیت پذیری دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 100-120]

  • آموزش شناختی امید اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روان‏شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

ا

  • ابعاد راهبردهای مقابله با استرس تاثیر آموزش حل مساله بر ابعاد راهبردهای مقابله با استرس و مسئولیت پذیری دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 100-120]

  • اتیسم تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه‌ی ذهن و بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 30-40]

  • اجتناب شناختی و نشخوار فکری اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]

  • احساس اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]

  • اختلالات عصبی ـ رشدی تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه‌ی ذهن و بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 30-40]

  • اختلال ارتباط اجتماعی تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه‌ی ذهن و بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 30-40]

  • اختلال خشم انفجاری مقایسه اثربخشی برنامه‬ های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 20-30]

  • اختلال وسواس فکری- عملی اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]

  • ایرانی ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]

  • استرس اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روان‏شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

  • استرس ادراک شده تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]

  • اسکیزوفرنی مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهره‌ای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-82]

  • اضطراب اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روان‏شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

  • اعتبار ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]

  • افسردگی اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روان‏شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

  • افسردگی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افسردگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

  • امید اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افسردگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

  • امیدواری تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-174]

  • انتخاب اخلاقی اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]

ب

  • بازشناسی حالات هیجانی مقایسه توانایی بازشناسی حالات هیجانی چهره با کنترل دست برتری در زنان دریافت‌کننده درمان بوتولینوم (بوتاکس) و افراد عادی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 39-50]

  • بازشناسی هیجان چهره ای مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهره‌ای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-82]

  • باورهای معرفت‌شناختی تبیین خودشناسی بر اساس مولفه‌های باورهای معرفت‌شناختی و صفات شخصیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 70-80]

  • بوتاکس مقایسه توانایی بازشناسی حالات هیجانی چهره با کنترل دست برتری در زنان دریافت‌کننده درمان بوتولینوم (بوتاکس) و افراد عادی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 39-50]

پ

  • پرستش افراد مشهور نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]

  • پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]

ت

  • تاب آوری تحصیلی اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]

  • تجربه تعامل فرا اجتماعی نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]

  • تحلیل عاملی تاییدی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 25-38]

  • تصمیم‌گیری اخلاقی اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]

  • تعامل فرا اجتماعی نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]

  • تفکر ارجاعی رابطه بین ابعاد چشم‌انداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای تفکر ارجاعی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]

  • تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی برنامه‬ های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 20-30]

  • توازن خود مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]

  • تئوری انتخاب تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-174]

ث

  • ثبات زناشویی تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]

چ

  • چشم انداز زمان رابطه بین ابعاد چشم‌انداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای تفکر ارجاعی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]

ح

  • حل مسئله اجتماعی مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]

خ

  • خود پنداره تحصیلی اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]

  • خودشناسی تبیین خودشناسی بر اساس مولفه‌های باورهای معرفت‌شناختی و صفات شخصیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 70-80]

  • خود کنترلی مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]

د

  • دانشجویان تاثیر آموزش حل مساله بر ابعاد راهبردهای مقابله با استرس و مسئولیت پذیری دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 100-120]

  • دیدگاه گیری اجتماعی مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]

  • درمان متمرکز بر هیجان اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]

  • دست برتری مقایسه توانایی بازشناسی حالات هیجانی چهره با کنترل دست برتری در زنان دریافت‌کننده درمان بوتولینوم (بوتاکس) و افراد عادی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 39-50]

  • دلیل اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]

  • دوراهی اخلاقی اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]

ر

  • روایی هنجاریابی و بررسی روایی مقیاس استرس دبیرستان برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 60-70]

  • روایی عاملی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 25-38]

  • روان‌شناسی اخلاق ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]

س

  • سبکهای حل مسأله تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]

ش

  • شخصیت جامعه پسند مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]

  • شناخت اجتماعی مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهره‌ای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-82]

  • شناخت اجتماعی مقایسه اثربخشی برنامه‬ های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 20-30]

ص

  • صفات شخصیت تبیین خودشناسی بر اساس مولفه‌های باورهای معرفت‌شناختی و صفات شخصیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 70-80]

ف

  • فراشناخت اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]

  • فرسودگی تحصیلی رابطه بین ابعاد چشم‌انداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای تفکر ارجاعی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]

گ

  • گسستگی فرا اجتماعی نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]

م

  • مسئولیت‌پذیری تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-174]

  • مسئولیت‌پذیری تاثیر آموزش حل مساله بر ابعاد راهبردهای مقابله با استرس و مسئولیت پذیری دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 100-120]

  • معلولیت اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افسردگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]

  • مقیاس استرس دبیرستان هنجاریابی و بررسی روایی مقیاس استرس دبیرستان برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 60-70]

  • مقیاس عدم کفایت به اخلاق مدنی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 25-38]

ن

  • نظریه ذهن تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه‌ی ذهن و بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 30-40]

  • نظریۀ بنیادهای اخلاقی ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]

و

  • واژه های کلیدی: پردازش هیجانی مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]

  • ویژگیهای شخصیتی تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]

ه

  • هیجانات تحصیلی اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]

  • همدلی عاطفی مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]

  • همسانی درونی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 25-38]

  • هنجاریابی هنجاریابی و بررسی روایی مقیاس استرس دبیرستان برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 60-70]

ی

  • یادگیری خودگردان اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]